عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در منطقه حاروف واقع در استان نبطیه لبنان در سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام پیکر یکی از رزمندگان حزب الله را که در سوریه به شهادت رسید تشییع کردند.
عقیقحزب‌الله و مقاومت اسلامی همزمان با فرا رسیدن خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و سالروز آزادسازی جنوب لبنان مراسم تشییع پیکر یکی از رزمندگان خود را در جنوب لبنان برگزار کرد.

با حضور گسترده شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در منطقه حاروف واقع در استان نبطیه لبنان پیکر شهید مصطفى حسين ايوب با کنیه "ابو تراب" که هنگام اجرای وظیفه جهادی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید، برگزار شد.

سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) در مراسم تشییع پیکر این شهید حضور داشتند و پیکر شهید را با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" و "لبیک یا نصرالله" از مقابل منزلش تا گلزار شهدای حاروف تشییع کردند.

پیکر شهید مصطفى حسين ايوب با تابوتی پيچيده بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌‌های حاروف را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این رزمنده حزب‌الله پس از اقامه نماز به امامت «شیخ حسین ایوب» در گلزار شهدای حاروف و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین