عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
حجت الاسلام ماندگاري گفت:دين اسلام براي تمام شئون بشري برنامه هاي دقيق دارد و از همين رو دنيا تشنه اسلام ناب محمدي(ص) است.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري در جشن بزرگ عيد مبعث در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با اعلام اين مطلب افزود:دين اسلام براي هدايت بشر آمده و پيام بزرگ بعثت گسترش اخلاق اسلامي در جامعه است.

وي اعتقادات را مركب هر انسان در رسيدن به سعادت دنيوب و اخروي دانست و تصريح كرد:در اين مسير پر پيچ و خم، احكام مسير و اخلاق مقصد است.

حجت الاسلام ماندگاري خاطر نشان ساخت:راز بعثت پيامبر در مكارم اخلاق ذكر شده است و حامعه اسلامي نيز بايد در راه تخلق به اخلاق اسلامي گام بردارد.

وي رحم و مروت،حلم و بردباري ، حيا ،صداقت ،انصاف و مهرباني را به عنوان شاخصه هاي اخلاق اسلامي در جامعه ذكر كرد و اظهار داشت:رعايت مطلوب شاخصه هاي اخلاقي حكم پيشگيري را در جامعه دارد و جامعه را نسبت به آسيب هاي فرهنگي واكسينه مي كند.

بر اساس اين گزارش جشن بزرگ شب مبعث پيامبر اعظم (ص) در حرم حضرت معصومه (س) پس از نماز عشاء با اجراي تواشيح توسط گروه بقيه الله آغاز شد و بعد از سخنراني حجت الاسلام ماندگاري با مداحي حاج عباس حيدرزاده پايان يافت.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین