عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳
به همت ستاد کانون‌های مساجد
معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اهمیت تعامل جوانان قرآنی کشورهای اسلامی با یکدیگر، از اجرایی شدن طرح مسابقات قرآن جوانان مساجد جهان اسلام تا 4 سال آینده خبر داد.
عقیقمرتضی طاهریان معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت تعامل با جوانان قرآنی جهان اسلام، اظهار داشت: از سال گذشته ستاد عالی کانون‌های مساجد طرحی را با عنوان مسابقات قرآن جوانان مساجد جهان اسلام مورد بررسی قرار داد تا از این طریق علاوه بر جذب جوانان به فعالیت در مساجد، آنها را به حرکت در راستای امور قرآنی تشویق کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن جوانان مساجد جهان اسلام، نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی دقیق است، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی یکی از برنامه‌های کانون مساجد است اما با توجه به محدودیت‌های موجود باید برای اجرایی شدن این طرح ارزشمند مطالعه و تحقیق کرد.

طاهریان با اشاره به زمان مسابقات قرآن جوانان مساجد جهان اسلام، افزود: ما سعی داریم حداکثر تا چهار سال آینده این مسابقات را برگزار کنیم که البته پیش‌بینی می‌کنیم در دوره‌ اول تنها تعداد محدودی از کشورهای اسلامی در این مسابقات قرآن جوانان مساجد جهان اسلام شرکت کنند. 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین