عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن‌ از برگزاری طرح «با قرآن در رمضان» در ماه نزول کلام الهی خبر داد و گفت: در این طرح که برای چهارمین سال در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، روزانه یک جزء قرآن کریم تلاوت خواهد شد.

عقیق«مسعود وادی‌پور» سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم با اشاره به برنامه‌های سازمان دارالقرآن در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان دارالقرآن از سال 1390 با برگزاری طرحی با عنوان «با قرآن در رمضان» افراد را برای خلوص بیشتر در ماه نزول آیات الهی آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه در طرح «با قرآن در رمضان» افراد روزانه قبل از نماز مغرب و عشاء یک جزء از کلام الله مجید را تلاوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این طرح که در یکی از محافل معنوی شهر توسط اساتید قرآنی هر استان اداره می‌شود، هر روز یک جزء از کلام الهی خوانده خواهد شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم در رابطه با نحوه انتخاب اساتید قرآنی در این طرح تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی افرادی را جهت اداره جلسات محوری در ماه رمضان معرفی می‌کنند که پس از آن در شورایی که نمایندگان سازمان صدا و سیما نیز حضور دارند، افراد منتخب با معیارهای شورا سنجیده و در نهایت تأیید می‌شوند.

وادی‌پور، هدف از برگزاری طرح «با قرآن در رمضان» را انس افراد با آیات الهی در ماه نزول قرآن عنوان کرد و افزود: برگزاری این‌چنین طرح‌هایی می‌تواند در گسترش امور قرآنی و همچنین جذب افراد به فعالیت در این عرصه نقش قابل توجهی داشته باشد بر همین اساس باید تمامی ارگان‌ها برای جذابیت بیشتر در برگزاری طرح‌های قرآنی برنامه‌ریزی کنند.



منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین