عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
حاشیه‌های تجلیل از چهره‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس
مدیحه‌سرایی غلامعلی کویتی‌پور در مراسم تجلیلش و بیان خاطراتی از سوی برادر شهیدان جهان‌آرا بخش‌هایی از مراسم تجلیل از چند چهره ماندگار در دوران دفاع مقدس بود.
عقیق مراسم تجلیل از خانواده شهید جهان‌آرا، زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور، مجید انتظامی و غلامعلی کویتی‌پور همراه با برخی حاشیه‌ها بود که در ادامه می‌خوانید.
* وقتی غلامعلی کویتی‌پور به روی سن آمد بدون آنکه بخواهد یک سخنرانی طولانی داشته باشد شروع به خواندن دو قطعه «یاران چه غریبانه» و «ممد نبودی» کرد که خواندن این قطعات همراه با زمزمه حاضران در سالن بود.
* کویتی‌پور پس از آنکه اشک‌های حاضران در این مراسم را دید خطاب به آنها گفت: «الهی چشم‌هاتون بارونی نباشد»، شهاب مرادی هم خطاب به کویتی‌پور گفت چشمی که الان بارانی نباشد در روز قیامت گریه می‌کند.
* بیان خاطره‌هایی از سوی برادر شهیدان جهان‌آرا سبب شد تا برای لحظاتی سکوت مطلقی در سالن ایجاد شود و همه تحت تاثیر صحبت‌های او قرار بگیرند.
* در هنگام تجلیل از مجید انتظامی، این موزیسیون و آهنگساز تمایلی به حضور روی سن نداشت اما شهاب مرادی از او تقاضا کرد تا حتی برای لحظاتی کوتاه هم شده به روی سن برود.
* در این مراسم رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری خبر از برگزاری جلسه‌ای با مجید انتظامی برای حمایت هرچه بیشتر از او داد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین