عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۶۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
رسانه هاي عربستان از ورود تعداد زيادي زائر از كشورهاي مختلف به مدينه منوره خبر دادند.

عقیق: عكاظ نوشت مدينه منوره اين روزها شاهد ورود تعداد زيادي زائر از مناطق مختلف جهان براي زيارت حرم مطهر نبوي(ص) و بازديد ازاماكن تاريخي اسلامي است.

محمد بن عبدالرحمن البيجاوي مديركل دفتر وزارت حج عربستان در مدينه منوره تاكيد كرد وزارت حج در راستاي راحتي و اطمينان بخشي به زائران و عمره گزاران تلاش مي كند تا آنها زيارت خود را به اساني و راحتي انجام دهند.

وي با تاكيد بر ارتقاي خدمات و ارائه بهترين خدمات به ضيوف الرحمن و زائران حرم نبوي(ص)، خاطر نشان كرد ما همواره به بهبود خدمات و ارائه آن به بهترين شكل به زائران چشم دوخته ايم.

از سوي ديگر، عبدالواحد خطاب مديركل روابط عمومي حرم مطهر نبوي(ص)، اعلام كرد اداره حرم شريف نبوي(ص) براي فراهم كردن تمام خدمات و ارائه آن به زائران در طول شبانه روز از جمله آب زمزم براي اينكه زائران در فضاهاي روحاني به سر برند، تلاش مي كند.

عكاظ نوشت شماري از زائران و عمره گزاران از نحوه خدمات رساني دستگاههاي مختلف تشكر كردند و به طور خاص به نقش نيروهاي امنيتي در داخل حرم و صحنهاي اطراف براي برقراري امنيت و تسهيل ورود و خروج آنها اشاره كردند.

منير مصطفي زائر مصري، نور اسماعيل زائر الجزايري، محمد الشامسي زائر اماراتي و قيس نابلسي زائر اردني در گفتگو با عكاظ از نحوه خدمات رساني به زائران حرم مطهر نبوي(ص) تشكر كردند.

اين زائران همچنين از طرح توسعه بزرگ حرم مطهر نبوي(ص) تقدير كردند..



منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین