عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
ششمین پیشوای شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع) در روایتی برای رهایی انسان از فقر دستورالعمل ذیل را بیان فرموده‌اند.
عقیق: عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ مَنْ قَالَ مِائَةَ مَرَّةٍ «لَا إِلَهَ إِلَّا الَّلهُ الْمَلِكُ الْحَقُّ الْمُبِينُ» أَعَاذَهُ اللَّهُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ مِنَ الْفَقْرِ وَ أَنِسَ وَحْشَةَ قَبْرِهِ وَ اسْتَجْلَبَ الْغِنَى وَ اسْتَقْرَعَ بَابَ الْجَنَّه.

امام جعفر صادق عليه السّلام فرمودند : هر كسى كه صد مرتبه :«لا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ الملك الحقّ المبين» بگويد، خداى مقتدر و قاهر او را  از فقر و تنگدستي در امان دارد،  از وحشت قبر نجاتش مى‏دهد و بى‏نيازش مى‏كند، در روز قيامت به درب بهشت مى‏كوبد تا داخل آن شود.


نکته؛ ناگفته پیداست این گونه دستورالعمل‌های صادره از ائمه معصومین علیهم‌السلام منافی کار و تلاش برای کسب روزی حلال نیست، بلکه مداومت بر این اذکار باعث رفع موانع و برکت در کسب و کار می‌گردد.

 

پی نوشت:
ثواب الأعمال و عقاب الأعمال
منبع:حوزه



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید گنج حکیم ، سلام برتویی که می توانی شاهکاری از خلقت خداوند باشی ....دعوت از شما عزیزان برای پیوستن در تجارت پرسود و قانونی و شرعی وبا درآمد بالا ومادام العمر (( Network Marketing )) مجموعه بزرگ ACE TEAM BIZ شما همان چیزی که دنبالش بودید پیدا کردید... بدون هیچگونه شک وتردیدو فقط با پیوستن و عضویت در شرکت کاملا معتبر وقانونی BIZ نه تنها میتوانید از محصولات کیفی وخاص موجوددرسایت شرکت یا فروشگاههای بزرگBIZ در تهران وسایر شهرهای ایران مایحتاج زندگی خودرا تامین نمائید بلکه میتوانید از پلن سوددهی که در شرکت BIZ به جهت خرید و عضویت شما وزیرمجموعه شما نیز بهرمند شوید.
مراحل ثبت نام :1- وارد سایت شرکت به آدرس https://bizmlm.ir/register شوید.
2- درمحل نام کاربر معرف aceasnad68 کد کاربر معرف91378971 را تایب نمائید .
3- بعد از اتمام ثبت نام با مراجعه به پنل فروشگاه مرکزی مایحتاج خودرااز آنجا به صورت اینترنتی خرید کنید .
4- چنانچه از کیفیت محصولات خریداری شده در این شرکت رضایت داشتید میتوانید به سایر اقوام ودوستان خود نیز این شرکت را معرفی نمائید وآنها را با نام کاربری وکد کاربری خودتان ثبت نام نمائید و آنها هم همین کاررا با سایر دوستان خود واقوام خود انجام دهند تا بدین وسیله سازمان کاری شما فعال شود و به امید خدا وند رزاق علاوه بر رفع وتهیه مایحتاج مصرفی زندگی خودتان از خرید زیرگروه های خودتان نیز از شرکت بیز پورسانت و تخفیف عا لی دریافت نمائید. موفق باشید % https://telegram.me/rahnamabiZ

عضویت در بیز
بازاریابی شبکه ای بیز بزرگترین شبکه بازاریابی کشور و قدرت مند ترین شبکه نتورک مارکتینگ ،بیز به معنای همیشه یک گام جلوتر در نتورک مارکتینگ ایران
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین