عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
رئیس آمورزش و پرورش نطنز با اشاره به برنامه‌های آموزش قرآن کریم به کودکان نطنزی تا تحقق ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز روخوانی قرآن را فراگرفتند.

عقیق:رئیس آمورزش و پرورش نطنز با اشاره به برنامه‌های این اداره برای آموزش قرآن کریم به کودکان نطنزی تا تحقق ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در نطنز، روخوانی قرآن را فراگرفتند.

علی اکبر باباخانی پیش از ظهر امروز در جشن شکرگزاری پایان آموزش روخوانی قرآن اظهار کرد: با اجرای طرح آموزشی روخوانی قرآن که در مدارس ابتدایی نطنز، به‌خصوص در مقاطع ابتدایی برگزار شده، دانش‌آموزان نطنزی، روخوانی قرآن را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: در این طرح که اکنون در پایه سوم ابتدایی برگزار می‌شود، تاکنون بیش از 200 دانش‌آموز، روخوانی قرآن را آموزش دیده‌اند و اکنون در حد روخوانی در سطح مقدماتی قادر به روخوانی هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: این طرح در مقاطع راهنمایی و متوسطه و در همه پایه‌های تحصیلی اجرا شده و بعد از طی دوره مقدماتی، دوره پیشرفته آن را سپری می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود، پیرامون ضرورت آموزش قرآن و روخوانی آن برای کودکان تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، باید در تربیت حافظان قرآن کریم باید سرمایه‌گذاری‌هایی بر روی کودکان داشته باشیم و با آموزش روخوانی، آنها را با قرآن آشنا کرده تا بتوانیم برای حفظ کردن قرآن، این عزیزان را راهنمایی کنیم.

باباخانی اشاره کرد: همه باید تلاش کنیم تا این نوگلان باغ زندگی با قرآن و آیات و نشانه‌ها و داستان‌های آن بیشتر آشنا شوند تا در زندگی روز مره خود موفق باشند.

 

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین