عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
مراسم دعای کمیل در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد
این دعاها راه را به ما نشانه میدهند، آقا فرمودند: هیئت و منبر قوی ترین جا است بر علیه تمامی دستگاه ها و تربیون هایی که ضد دین کار می کنند.

عقیق: مراسم معنوی دعای کمیل در سحرگاه جمعه در حرم سیدالکریم برگزار شد.

در این مراسم حاج منصور ارضی ضمن سخنانی به مناجات و دعا خوانی پرداخت.

نکاتی از سخنان ایشان را بخوانید؛

* بعضی ها را می بینید که اصلا حجاب ندارند ولی اعتکاف می روند و می گویند من چند سال است آمدم خیلی خوب بود، این آدم نمی داند که حجاب مثل نماز، واجب است.

*دین را طوری معرفی می کنند که آن طور نیست، فکر می کنند می خواهند بروند کلیسا سه روز معتکف شوند، با این چیزها هم بعضی ها بازی می کنند، فاین تذهبون؟ مسجد دانشگاه میروی یا... کجا میروی؟ بعد از اعتکاف میخواهی چه کاری کنی؟ اگر قرار است توبه کنی همین الان باید توبه کنی.

*ما نفهمیدیم دین یعنی چی؟ فقط خواستیم برویم مزه کنیم ، قرار است ما در ماه رجب عوض شویم، قرار است در ماه رجب و شعبان آماده شویم، در این ماه ها شیطان هم هست و دستانش نیز بسته نیست، اعتکاف می رویم با موبایل! چه کسی را میخواهیم گول بزنیم؟

*این دعاها راه را به ما نشانه میدهند، آقا فرمودند: هیئت و منبر قوی ترین جا است بر علیه تمامی دستگاه ها و تربیون هایی که ضد دین کار می کنند.

* به دو چیز در این دو ماه بسیار تاکید شده است، اولا حفظ لسان که الحمد الله هیچ کدام ما، از مداح گرفته تا دیگران نداریم، دیگری هم غض بصر(نگهداشتن چشم)، این دو تا آخر ماه رمضان گردن ماست، گوش هایمان را هم باید مواظب باشیم.

*خدایا اگر این نصف شب جمعه دست ما را نگیری بدبخت می شویم. عالِمی برای جهاد با نفس سر به بیایان گذاشت بعد از مدت ها از تنهایی کلافه شد و دل او کباب خواست. در بیابان دنبال کسی می گشت که تنه ای به او بزند تا او هم جواب بدهد و از کلافه بودن خارج بشود، دید یک خارکنی دارد می آید یواش به او تنه ای زد. پیرمرد خارکن گفت: اگر کباب میخواهی حالا چرا من را میزنی؟ آن عالِم دید این خارکن همه چیز را می بیند. اما دیگر از اینجور آدم ها پیدا نمی شود که راز ته دلت را بگویید.

*چند دفعه شده است که نمازت قضا شود و بنشینی گریه کنی؟ چند دفعه شده است بخاطر اینکه روضه شب جمعه ات را از دست دادی گریه کرده ای؟ خدایا اگر این یاد امام حسین در دل ما نمی افتاد ما چه باید میکردیم؟


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
3
3
صوت مراسم هم میگذارید ممنون
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
3
نفست گرم و حق حاجی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
1
1
دین را طوری معرفی می کنند که آن طور نیست، فکر می کنند می خواهند بروند کلیسا سه روز معتکف شوند، با این چیزها هم بعضی ها بازی می کنند، فاین تذهبون؟
عتکاف می رویم با موبایل! چه کسی را میخواهیم گول بزنیم؟
*چند دفعه شده است که نمازت قضا شود و بنشینی گریه کنی؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
0
0
مقام معظم رهبری :
بعضیها وقتی به جوان‌ها نگاه میکنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی وعلاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین