عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
منتشر شد؛
مؤسسه پژوهشی فرهنگی مصابیح‌الهدی در راستای نشر معارف اسلامی مجموعه‌ای از بیانات حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) پیرامون «اهمیت ماه رجب» را در کتابچه‌ای به چاپ رساند.

عقیق: با توجه به اهمیت ماه رجب و اثر سازندگی آن بر روح انسان و تأکید ائمه معصومین(ع) بر توجه هر چه بیشتر به این ماه، آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی هر سال به مناسبت ماه رجب، بخشی از جلسه درس خویش را به بررسی اهمیت این ماه می‌پرداخت.

از این رو مؤسسه پژوهشی فرهنگی مصابیح‌الهدی در راستای نشر معارف اسلامی برآن شد تا مجموعه بیانات معظم‌له پیرامون «اهمیت ماه رجب» و بررسی فرازهایی از دعاهای ماه رجب را تحث یک عنوان به همراه ادعیه و اعمال این ماه مدون و به چاپ برساند تا علاقه‌مندان بتوانند از این معارف بهره‌مند شوند.

فصل اول این کتاب شامل بیانات معظم‌له پیرامون اهمیت ماه رجب، بررسی فرازهایی از ادعیه ماه رجب، جستاری پیرامون بعثت،‌ بررسی گوشه‌ای از فضائل امیرالمؤمنین(ع) و روایتی از امام هادی(ع) پیرامون یادآوری لحظه مرگ است که همه این عناوین متناسب با ایام ماه رجب بیان شده است.

فصل دوم کتاب «اهمیت ماه رجب» شامل ادعیه و اعمال مشترک ماه رجب و ایام و لیالی خاص این ماه است که از کتب معتبری نظیر مفاتیح الجنان،‌ اقبال الاعمال، ثواب الاعمال و... جمع‌آوری شده است.

 کتابچه «اهمیت ماه رجب» به همراه یک عدد لوح فشرده صوتی از امروز(چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه) در غرفه مؤسسه مصابیح‌الهدی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین