عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
شهید "محرم علیپور" از مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) بود که در روز 7 اردیبهشت، شربت شهادت نوشید.

عقیق: عکسی که می بینید، روز 9 اردیبهشت 1393 در شهرستان "مرند" گرفته شده است. در این روز، پیکر شهید "محرم علیپور" در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد. شهید "محرم علیپور" از مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) بود که در روز 7 اردیبهشت، شربت شهادت نوشید.
در عکس، در آقازاده شهید علیپور به نام "میثم" و "یاسر" دیده می شوند. شهید "علیپور" در وصیتنامه خود، خطاب به فرزندانش نوشته است:
اما فرزندم میثم عزیز و یاسر جان! دعا می کنم که شهید راه ولایت باشید، در طلب علم کوشا باشید، تا می توانید به دنبال علم باشید. مواظب باشید که بدون بصیرت عملتان راه به جایی نخواهد برد. مواظب عملیات روانی دشمن باشید. شما هیچ حقی بر گردن ملت ندارید، مگر وظیفه خدمت به مردم. همیشه از خود سوال کنید که برای کشور و مردم چه کرده اید.
میثم جان بابا و یاسر عزیزبابا، یار و یاور هم باشید. هر کجا که باشید می توانید سرباز ولایت باشید. در هر شغلی که باشید و دوست داشته باشید. با ولایت بودن، با دوستی دنیا در یک جا نمی گنجد، پس اگر مال دنیا هم داشتید، نگذارید محبت مال دنیا شما را از ولایت جدا کند . تا می توانید به مردم خدمت کنید. هرگز در مسایل اجتماعی خود بی تفاوت نباشید.
آخرین وصیت بنده به شما این است: احترام مادر خود را داشته باشید که حق بسیار بر گردن بنده و شما دارند. ایشان را روی تخم چشم خود جای دهید که هر چه کنید کم است.







منبع:جهان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین