عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
همزمان با آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه پاسخگویی به شبهات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم به مشاوره در مورد مسائل اعتقادی و خانواده می‌پردازد.

عقیق: در این مدت که از چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه غرفه پاسخگویی این مرکز در پشت‌بام شبستان اصلی ناشران عمومی (جنب استراحتگاه) با تشکیل 8 میز پاسخگویی در موضوعات احکام شرعی و فقهی، مشاوره اعتقادی، مسائل خانواده و زنان، مشاوره تربیت فرزند و دیگر موضوعات روزانه به بیش از 400 سؤال و شبهه پاسخ مستدل و جامع دادند.

استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب تهران از غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در ساعات پیک نمایشگاه به حدی است که مراجعان برای دریافت جواب سؤالات خود مدت زمانی را منتظر می‌مانند.

غرفه پاسخگویی به شبهات دینی تا آخرین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران (20 اردیبهشت ماه) از ساعت 10 صبح تا 20 شب آماده پاسخگویی به  بازدیدکنندگان است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت غیرحضوری با رجوع به سایت اندیشه به آدرس www.andisheqom.com پاسخ سؤالات و شبهات خود را دریافت کنند.

در ادامه تصاویری از استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از غرفه پاسخگویی به شبهات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم می‌آید













انتهای پیام/

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین