عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
مؤسسه فرهنگي و هنري مشعر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور دارد.

عقیق: مؤسسه فرهنگي و هنري مشعر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با بيش از ۷۰۰ عنوان كتاب در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور پيدا كرده است.
براساس اين گزارش، موسسه فرهنگي هنري مشعر از سال
۱۳۸۱ با اشراف نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در راه اعتلاي خدمات فرهنگي در زمينه‌هاي پژوهشي، تحقيقي، چاپ و نشر هرگونه كتب، نشريه و بروشور و انجام تمامي امورات سمعي و بصري، توليد لوح‌هاي فشرده و فيلم‌هاي آموزشي و مولتي مديا در رابطه با موضوع حج و زيارت به طور مستقيم و غير مستقيم فعاليت خود را آغاز كرد.
اين موسسه مجموعه اي است كه در طول چندين سال گذشته از تجربيات ارزنده اي برخوردار بوده و با وجود سابقه خود خدمات ارزشمندي در جهت نشر و توسعه فرهنگ حج و معارف ديني در ابعاد گوناگون فقهي، تاريخي، عرفاني، سياسي و اجنماعي آن وعتبات عاليات و اماكن متبركه سوريه و نيز بازكاوي و تجديد چاپ آثار پيشين بوجود آورده است و در راه خدمت به فرهنگ و آئين ديني و مذهبي عزم خود را جزم كرده، و هيچ هدفي را والاتر و مهمتراز كمك به اعتلاي فرهنگ ناب اسلامي نمي‌داند.
اين موسسه تاكنون به انتشار كتب قرآن و تفسير، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احكام و مناسك، اعتقادات، آثار تاريخي، ادعيه و زيارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشريات امور داخلي حج و آثار متفرقه به زبان‌هاي رايج دنيا فعاليت داشته است.
موسسه فرهنگي هنري مشعر در مدت
۱۱ سال از آغاز تاكنون بيش از ۷۰۰ عنوان كتاب چاپ و توليد شده است كه از لحاظ كمّي و كيفي در اين راستا ركورد دار چاپ كتب احكام و مناسك در صنعت چاپ و نشر كتاب در سطح كشور مي‌باشد، و همچنين بيش از ۵۰ عنوان لوح فشرده علمي، آموزشي با عناوين گوناگون در اختيار زائرين و علاقه مندان قرار گرفته است.
گفتني است، بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از دهم تا بيستم ارديبهشت ماه در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) از ساعت ده صبح تا ساعت بيست در حال برگزاري است.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین