عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده روز سه شنبه ۱۶اردیبهشت ماه۹۳ در مجتمع آب سنگین اراک به خاک سپرده خواهد شد.

عقیق: چندی پیش سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در  راکتور آب سنگین اراک خبر داد و گفت: به‌منظور تداوم تلاش‌ها و در تأیید فعالیت‌های راکتور آب سنگین اراک و همچنین به‌جهت تقویت روح حماسی دانشمندان، کارکنان و کارگران سایت آب سنگین اراک، در آینده‌ای نزدیک 2 شهید گمنام در این سایت به خاک سپرده می‌شوند.

شاه محمدی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، از جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در مجتمع آب سنگین اراک خبر داد و گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده صبح روز سه شنبه 16اردیبهشت ماه93 در مجتمع آب سنگین اراک به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: پیکر شهید 18 ساله که در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده و یک شهید 20 ساله که در تک دشمن در سال 67 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است، امروز تحویل مسئولین در استان مرکزی داده خواهد شد. مراسم شبی با شهدا امشب در مسجد امام حسین(ع) و مسجد امام جواد(ع) با حضور عموم مردم شهید پرور در شهر اراک برگزار خواهد شد. همچنین فردا مراسم وداع با این شهیدان ساعت 13 در روستاهای دهشیرخان و جاورسیان شهرستان خُنداب برگزار خواهد شد. مراسم شبی با شهدا نیز فردا شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) شهرستان خنداب برگزار خواهد شد.

شاه محمدی در ادامه تصریح کرد: صبح روز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 93 پیکر مطهر شهدا از مسجد امام حسین(ع) شهرستان خنداب به سمت میدان شهرداری شهرستان تشییع خواهد شد و از آنجا مراسم اصلی تشییع ساعت 10:30 صبح با حضور مسئولین و مردم آغاز خواهد شد و پیکر شهدا به سمت مجتمع آب سنگین اراک تشییع شده و در آنجا طی مراسمی تدفین خواهند شد.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین