عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کتاب «حدیث عنوان بصری» به ضمیمه دستورالعمل مرحوم قاضی طباطبایی در ماه‌های رجب،‌شعبان و رمضان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

عقیق: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «حدیث عنوان بصری» به صورت جیبی از سوی انتشارات مکتب وحی منتشر و به نمایشگاه کتاب تهران رسید.

حضرت علامه آیت‌الله حاج سیدمحمد حسین حسینی تهران بیان کرده بودند که «حدیث عنوان بصری تحقیقاً حاوی مضامین عالیه و مبانی راقیه و مستحکم سیر و سلوک الی‌الله است.

بسیاری از بزرگان طریق و مربیان نفوس، مطالعه و تدقیق و عمل به آن را به شاگردان خود توصیه کرده‌اند، از جمله حضرت سیدالفقهاء و المجتهدین و سیدالاولیاء الربانین، عارف نامی و فقیه صمدانی آیت‌الله العظمی مرحوم حاج سیدعلی قاضی طباطبایی رضوان‌الله تعالی علیه بر مداومت مطالعه و عمل به مفاد آن اصراری بلیغ می‌فرمود».

کتاب «حدیث عنوان بصری» از نخستین سری کتاب‌های دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع از سوی انتشارات مکتب وحی در 64 صفحه و با قیمت 2 هزار تومان به صورت جیبی منتشر و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب روانه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شده است.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 لغایت 20 اردیبهشت ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین