عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱
نیروهای رژیم آل خلیفه پنجره‌های مسجد و بارگاه حضرت «صعصعه بن صوحان» را با آجر و سیمان بست.
عقیق: شماری از نیروهای رسمی(دولتی) به منظور جلوگیری از ورود افراد به داخل مسجد و بارگاه حضرت »صعصعه بن صوحان»(ع) از صحابه‌های پیامبر اکرم(ص) و جلوگیری از تخریب بیشتر آن، پنجره‌های این مسجد را با آجر و سیمان بستند.

 

این گزارش حاکی است که گرچه ممکن است که بستن پنجره‌ها به منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مسجد مفید باشد ولی آنچه امروزه ضرورت دارد، بازسازی و تعمیر این مسجد و بارگاه و همچنین تشدید تدابیر امنیتی به منظور تامین امنیت آن است.

 

هفته گذشته شماری از شبه نظامیان تکفیری در ادامه حملات سازمان یافته و هدفمند طایفه‌ای و مذهبی رژیم آل خلیفه، زیارتگاه و مسجد «صعصعه بن صوحان العبدی»، صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) را تخریب کرد.

 

مسجد و بارگاه «صعصعه بن صوحان العبدی» در منطقه «عسکر» قرار دارد که ماموران رژیم آل خلیفه پس از سرقت اشیای با ارزش این مزار و مسجد، به ساختمان آن تعرض کردند. 

رژیم آل خلیفه تاکنون بیش از 38 مسجد را در بحرین تخریب کرده‌اند .

این مسجد تا پیش از این، یکی از زیارتگاه‌های مردم بحرین و کسانی بود که از مناطق مختلف دنیا به بحرین سفر می‌کردند، اما اکنون به علت حملات مزدوران تحت حمایت رژیم آل‌خلیفه، این مکان مقدس به یک ویرانه و محلی متروکه تبدیل شده است. تاکنون بارها به این مسجد حمله، و از تعمیر و بازسازی آن جلوگیری شده است.

 

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین