عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
حجت الاسلام ماندگاری و حاج سیدمهدی میرداماد در هیئت رزمندگان
منتظران واقعی نمی گویند امام زمان بیاید که برای من شغل و همسر درست کند، اینها حواشی ولایت امام زمان است امام زمان می آیند به ما بیاموزد که چگونه زندگی کنیم که بنده خدا باشیم.

گزارش تصویری/ سید مهدی میرداماد

عقیق: مراسم ولادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

در این مراسم که به همت هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری سخنرانی کرد و حاج سیدمهدی میرداماد نیز به مولودی خوانی پرداخت.

در ادامه گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری را بخوانید:

* مردم زمان امام باقر علیه السلام از امام زمانشان مبیّن حلال و حرام خدا را خواستند، نه توجیه کننده اعمال خودشان. از خودم و شما یک سوال می کنم، ما امروز که می گوییم اللهم عجل لولیک الفرج و انشاالله عیدی ماه رجب ما را فرج امام زمان صلوات الله علیه قرار بدهد، از خدا مبین حلال و حرام می خواهیم یا توجیه کننده اعمال خودمان؟

* امام زمان دیروز که امام باقر علیه السلام بودند در سال 113، برای مردمی که دوست داشتند حلال و حرام خدا را بدانند، نماینده ای فرستادند، امروز هم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای این مردمی که انشاالله دوست دارند حرام و حلال خدا را بشناسند، نمایندگانی فرستاده اند. علما و مراجع عظام تقلید، به ویژه ولی فقیه در رأسشان نمایندگان امام زمان اند، روحانیت در شهر و روستا و ادارات و مساجد ما هم با یک واسطه نمایندگانند.

* منتظران واقعی نمی گویند امام زمان بیاید که برای من شغل و همسر درست کند، اینها حواشی ولایت امام زمان است امام زمان می آیند به ما بیاموزد که چگونه زندگی کنیم که بنده خدا باشیم.

* خدا در کلاس دنیا یک لحظه هم من و شما را بدون راهنما نگذاشته است، اولین شخصی را که خدا در این کلاس عالم هستی آورده است، حضرت آدم ابوالبشر است، از جنس راهنماست، که هیچکس نگوید بی راهنما بوده ایم، خدا هم راهنمای مکتوب داده است و هم راهنمای منصور گذاشته است.

* حضرت امام باقر علیه السلام می فرمایند: در نماز، روزه و حجتان هم اگر ولایت مدار نباشید، گم خواهید شد، یعنی در عبادت خدا هم اگر بی ولایت باشیم، گم می شویم. اگر امروز آمار طلاق زیاد شده است برای این است که مردم در ازدواج هایشان گم شده اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین