عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
پیش بینی می شود امسال مراسم اعتکاف در چهار هزار مسجد سراسر کشور برگزار شود که با این حساب مساجد برگزار کننده این مراسم نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد.
عقیق: حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در چهار مسجد سراسر کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال آمار شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف بیش از سال گذشته باشد به گونه ای که این مراسم معنوی که در سال گذشته در 3800 مسجد برگزار شده بود امسال در چهار هزار مسجد سراسر کشور برگزار شود.
 

وی اظهار کرد: بیش از 70 درصد معتکفین را جوانان تشکیل می دهند و در میان آمار حضور بانوان بیشتر از مردان است. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اگر در مساجد ظرفیت بیشتری داشتیم، از مراسم معنوی اعتکاف استقبال بیشتری می شد و آمار معتکفین به بیش از یک میلیون‌نفر هم می رسید. 

شایان ذکر است، ایام اعتکاف امسال از 23 اردیبهشت به مدت 3 روز برگزار می شود و در این ایام مبلغین و روحانیون حاضر با برگزاری خطبه‌ها و سخنرانی‌هایی به پیرامون مسایلی همچون تببین اندیشه و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری، تببین شعار امسال، تببین جنگ نرم، اهمیت استکبارستیزی و لزوم حفظ وحدت و همدلی، پاسخگویی به شبهات و مسایل نوظهور دروغین، عفاف و حجاب می پردازند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین