عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
دوره آموزش مهارت های رسانه ای شهید آوینی در چهار رشته ی آموزشی، به صورت کوتاه مدت توسط مرکز فرهنگی و رسانه ای رسام برگزار می شود.

عقیق: دوره آموزشی شهید آوینی در جهت کشف استعدادها و آموزش و پرورش علاقه مندان به حوزه های مختلف فرهنگی و رسانه ای، توسط مرکز فرهنگی و رسانه ای رسام طراحی و اجرا می شود. این دوره ها در چهار رشته ی تدوین و کارگردانی ، گرافیک و صفحه آرایی ، عکاسی و تصویر برداری و همچنین اصول و مهارت های رسانه مکتوب برگزار خواهد شد .

دراین دوره از اساتید مجرب و خبره استفاده شده و بر اساس هدفگذاری انجام‌شده، شرکت کنندگان در پایان میتوانند در هر رشته ای موردنظر به فعالیت بپردازند.


لازم به ذکر است به هریک از شرکت کنندگان پس از پایان دوره و کسب امتیاز تعیین شده، گواهی شرکت در این دوره اعطا خواهد شد و متقاضیان می توانند در صورت تمایل در رشته ی مورد نظر با مرکز فرهنگی و رسانه ای رسام همکاری نمایند.

 

ثبت نام از تاریخ 8 اردیبهشت ماه آغاز و به صورت حضوری در کافه کراسه، واقع در خیابان 16 آذر ، خیابان پورسینا و نیز به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز فرهنگی رسانه ای رسام به آدرس www.rasammedia.ir انجام می گردد

 

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسام مراجعه نمایند.

 

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین