عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
حجت الاسلام اثنی عشری و حاج مهدی ارضی در هیئت مهدی جان
پیرمردی عصا زنان آمد خدمت امام باقر(ع) سلام کرد حضرت جوابش را داد، گفت رحمت و درود خدا بر شما حضرت عینا جوابش را داد، گفت آقا جان من را در کنار خودتان جای دهید، آقا امام باقر(ع) در کنار خودشان جایی به او دادند...
گزارش تصویری هیئت مهدی جان

عقیق:مراسم هیئت هفتگی مهدی جان در آستانه میلاد امام باقرعلیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام اثنی عشری و مولودی خوانی حاج مهدی ارضی و کربلایی وحید یوسفی برگزار شد.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام اثنی عشری را بخوانید؛

*کسی که به دین اهل بیت علیه السلام است در دینش بصیرت دارد، در تعقیبات نماز صبح می خوانیم که خدایا بصیرت در دین به من بده.

*انسان باید صابر باشد و این صبر را از حق تعالی بخواهد، در زیارت امین الله می خوانیم؛ خدایا به من نفس مطمئن بده که صابر باشم در بلای تو و شاکر تو باشم.

*ما دین خودمان را مدیون دو امام باقر(ع) و امام صادق (ع) هستیم، حضرت امام باقر فرمودند: محبوب ترین اعمال در نزد خدای بلند مرتبه، شاد کردن دل مومنان است.

*اینکه در هیئت ها اطعام می کنند بسیار امر مهم و زیباست و خیلی مورد رضایت اهل بیت عصمت و طهارت است، شخصی مرحومی را در خواب دید و او گفت در آن دنیا مجالسی که همراه با اطعام است بسیار مشهور است.

*پیرمردی عصا زنان آمد خدمت امام باقر(ع) سلام کرد حضرت جوابش را داد، گفت رحمت و درود خدا بر شما حضرت عینا جوابش را داد، گفت آقا جان من را در کنار خودتان جای دهید، آقا امام باقر(ع) در کنار خودشان جایی به او دادند، پیرمرد گفت: من اهل بیت عصمت و طهارت را دوست دارم بدون هیچ چشم داشتی چون برای خدا دوست دارم، من با دشمنان شما دشمن هستم نه بخاطر اینکه خودم با آنها خصومت شخصی داشته باشم بلکه چون دشمن شماست با آنها دشمن هستم.

*پیرمرد پرسید: آقا جان آخر عمرم است من امیداوار باشم یا خیر؟ حضرت فرمود: لحظه مرگت تمامی ما ائمه را خواهی دید و ملائکه با دسته های گل به استقبال تو خواهند آمد، پیرمرد خوشحال از محضر حضرت خارج می شد . حضرت با چشمانش او را بدرقه میکرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین