عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۰۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
اين كتابچه در قطعي مناسب و به شكلي زيبا توسط مديريت برنامه و محصولات فرهنگي بعثه‌ مقام معظم رهبري براي ميهمانان خانه خدا و ائمه طاهرين(ع) آماده شده است.
عقیق: حجت‌الاسلام مسعود حاجي ابراهيمي، مدير برنامه و محصولات فرهنگي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري  از توليد كتابچه «ربنّا» براي زائران خبر داد.

وي افزود:سوغات معنوي سفر، يادگاري به يادماندني است كه هميشه ما را به ياد لحظههاي شيرين اتصال و ارتباط با خدا مياندازد. زمزمه‌ي دعا از كلام خدا براي ما دلواژه هايي است كه در طواف و نماز، زيارت و خلوت، تنهايي و غربت، ما را به محبت مطلق و بينهايت لطف وصل ميكند.
حجت‌الاسلام حاجي‌ابراهيمي خاطرنشان كرد: آيات «ربنّا»، خواستههاي ماست، از كلام خدا كه بر زبان ما جاري ميشود تا اجابتش را خود بر عهده بگيرد. كتابچه «ربنّا»، دعاهايي براي ما و فرزندان ما، براي دنيا و آخرت ما است.
وي ادامه داد: كتابچه «ربنّا» چهل آيه از قرآن كريم است كه در فرصت سفر زيارتي ميتوانيم با حفظ آنها هميشه لحظات معنوي سفر را با خود داشته باشيم.
تصريح كرد: اين كتابچه در قطعي مناسب و به شكلي زيبا توسط مديريت برنامه و محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري براي ميهمانان خانه خدا و ائمه طاهرين(ع) آماده شده است.


 


منبع:حج
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین