عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳
قره‌شیخ‌لو خبر داد:
رئیس سازمان دارالقرآن‌ کشور از چاپ 156 میلیون قرآن طی 26 سال گذشته در کشور خبر داد.

عقیق: مهدی قره‌شیخ‌لو، مدیر سازمان دارالقرآنالکریم، در بیست و دومین همایش سراسری مدیران و کارشناسان قرآنی دارالقرآن‌های سازمان تبلیغات اسلامی سراسر کشور گفت: با توجه به این‌که امسال در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم باید بتوانیم با روحیه و کار جهادی، گستره فعالیتهای قرآنی در کشور را افزایش دهیم.

وی افزود: اولین سازمانی که به شکل سازماندهی شده اقدام به ایجاد تشکل منسجم آموزش قرآن در کشور کرد، سازمان تبلیغات اسلامی بود.

قره‌شیخ‌لو اظهار کرد: این مجموعه قرآنی پس از سه دهه با افزایش و گسترش گستره فعالیتهای خود اقدام به رشد روز افزون دامنه فعالیت و حوزه تأثیرگذاری خود کرده است و خوشبختانه شاهدیم دارالقرآن در تمامی مناطق کشور فعالیت چشم‌گیری دارد.

مدیر دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: توسعه آموزشهای قرآنی در کشور، ساماندهی مشارکتهای مردمی در فعالیتهای قرآنی و نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم از جمله وظایف اصلی این سازمان در عرصه قرآنی است.

105 هزار معلم قرآن در خدمت سازمان دارالقرآن

قره‌شیخ‌لو با ذکر این‌که بزرگترین شبکه قرآنی کشور با 105 هزار معلم آموزش دیده در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: در این عرصه و با وجود این نیروی انسانی کارآزموده و مخلص فعالیتهای قرآنی کشور رشد بسیاری داشته است.

وی گفت: در 26 سال گذشته 8364 مجوز برای تیراژ 156 میلیون جلد قرآن کریم در معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآنی دارالقرآن‌الکریم کشور صادر شده است.

 

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین