عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶
معاون پژوهش مؤسسه روایت سیره شهدا، هنرمندان واقعی را کسانی دانست که در هشت سال دفاع مقدس با ایمان، تقوا و رعایت حدود الهی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
عقیق: معاون پژوهش مؤسسه روایت سیره شهدا، هنرمندان واقعی را کسانی دانست که در هشت سال دفاع مقدس با ایمان، تقوا و رعایت حدود الهی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
 

حجت الاسلام محمدباقر نادم در نخستین یادواره شهدای هنرمند هرمزگان اظهار کرد:‌ یادواره ها بهانه ای است برای اینکه یادآوری کنیم شهدا چگونه به خاطر رضای خداوند از همه چیز خود گذشتند.

وی با بیان اینکه شهدا برای تقصیرهای احتمالی خود از خداوند طلب مغفرت می کردند و معتقد بودند که خدا انها را می بیند، ادامه داد: آیا ما هم حاضریم برای تقصیرهای قطعی خودمان پای حدود الهی ایستادگی کنیم؟ 

این کارشناس مذهبی خاطرنشان ساخت:‌ امروز بیش از 5هزار فقره نوظهور و عرفانهای بدلی در دنیا پول های هنگفت خرج می کنند تا معروف شوند و بگویند که ما بهترین هستیم اما خبر ندارند که شهدای ما نزد خداوند بهترین هنرمندان عالم شده اند.

حجت الاسلام نادم تصریح کرد: امروز دشمن در اجلاس ژنو به دنبال این است که انرِژی هسته ای را از ایران بگیرد و ما بمب اتم نسازیم درحالی دشمن احمق ما نمی داند که بمب های هسته ای ما شهدا هستند که عالم را زیر و رو کرده اند.

وی یادآور شد:‌ جایگاه شهید انقدر ارزشمند است که در هشت سال دفاع مقدس این شهدای بسیجی کارنامه اعمالشان را ابتدا سفید و پاک کردند و بعد آماده شهادت شدند، هنر شهدای ما این بود که نحوه شهادت را قبل از شهادت به خانواده اش می گفت و خانواده هایشان بعد از شهادت شان این را درک می کردند.

معاون پژوهش مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد: تفکر بسیجی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با فرمول دین‌داری،‌ یعنی حرکت در صراط مستقیم،‌ محاسبه نفس، عمل صالح، ‌حضور به‌موقع در میدان، اخلاص و تقوای الهی شجره طیبه‌ای را شکل داد که شهدا میوه های آن بودند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین