عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
محمود پوروهاب از انتشار مجموعه ده جلدی امام موسی کاظم (ع) و هشت جلد از سری مجموعه کتاب‌های «یک کار خوب» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

عقیق: محمود پوروهاب، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، بیان داشت: مجموعه کتاب‌هایی در انتشارات «قدیانی» زیر چاپ دارم که کار تصویرگری آنها به اتمام رسیده و به زودی منتشر و به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این مجموعه دارای 10 عنوان کتاب درباره امام موسی کاظم (ع) است که هر یک از جلدها دارای عناوین مختلفی برای گروه سنی کودک هستند، همچنین مضمون این کتاب‌ها به داستان‌های کوتاه زندگی امام موسی کاظم (ع) مربوط می‌شود.

پوروهاب ادامه داد: چندی پیش یک مجموعه 10 جلدی در انتشارات «سوره مهر» زیر چاپ داشتم که اکنون تصویرگری 8 جلد از این کتاب‌ها به اتمام رسیده و منتشر شده است که همه آنها نیز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان کودک، ارائه می‌شود.

وی افزود: این مجموعه با عنوان «یک کار خوب» نامگذاری شده است، که مضمون آن هم درباره داستان‌های مذهبی است.

بر اساس این گزارش، از محمود پوروهاب به زودی چاپ سوم مجموعه شعر «پر از شعر، پر از بوی گلابی» و چاپ سوم کتاب مذهبی «سکه‌هایی به نام محمد (ص)» از سوی انتشارات «به‌نشر» به بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد رسید.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین