عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
حاج منصور ارضی در حسینیه صنف لباس فروشان تهران
هر موقع فساد و اشتباه و اخلاق بدی از دیگران می بینیم باید اوّل از همه به خودمان هشدار بدهیم، اصلاً نمی خواهد مستحبّات رو انجام بدهی، همین واجباتت را انجام بده، فقط کاری کن خوراک دستِ ضد انقلاب ها و و دشمنان ندهی .
مراسم زیارت عاشورا در صبح  نوزدهمین روز محرم در حسینه صنف لباس فروشان تهران برگزار شد.
به گزارش عقیق ، در این مراسم که با حضور جمع زیادی از دلداگان حسینی(ع) برگزار شد ، حاج منصور ارضی با بیان اینکه زیارت عاشورا کامل ترین توصیفات را درباره دشمنان خدا در خود دارد گفت :  بقیّه دعاها فقط یک اشاره هایی داشتند، مثلاً در زیارت امام رضا(ع) دو سه فراز اشاراتی داشته است. چون بعضی ها می خواهند بدانند اخلاق دشمنان خدا و اباعبدالله(ع) چگونه است که او را ضد اهل بیت قرار می دهد؟ آن  چه اخلاقی است ؟ همه را شرح داده است ، الان کسی نیست در این جمع که بگوید  من نمیدانم اخلاق بد چیست .

 این ذاکر پیشکسوت اهلبیت (ع) با اشاره به اینکه  ما در دعا می خواهیم که خدایا واقعاً ما را از  این اخلاقیات جدا کن ، ادامه داد :  و این خیلی مهمّ است ، چون اگر ما از اخلاقِ دشمنان خدا و اهل بیت فاصله نگیریم مشغول به دنیا می شویم، این واقعیتی است. هر موقع فساد و اشتباه و اخلاق بدی از دیگران می بینیم باید اوّل از همه به خودمان هشدار بدهیم، اصلاً نمی خواهد مستحبّات رو انجام بدهی، همین واجباتت را انجام بده، فقط کاری کن خوراک دستِ ضد انقلاب ها و و دشمنان ندهی  .

 حاج منصور ارضی ضمن یادآوری این فراز از دعا که بیان می دارد" مُفارِقَةً لِاخلاقِ أعدایک"  گفت : تا این حالت هم پیش نیاید ، ما کربلا نمی خواهیم ، لذا درخواست امروزت از آقا این باشد که هم این فراز و فراز بعدی دعا در حقّمان عملی شود و هم اینکه یک کربلای با معرفت، حالا هر وقت هم که شد قسمتمان کند.

صوت زیارت عاشورای صبح امروز حاج منصور ارضی
 حجم : 7.15 mb
دریافت



منبع:mansoorarzi.ir
کدخبرنگار:212111




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین