عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
امام جمعه شاهرود گفت: جهان امروز تشنه سبک زندگی فاطمه زهرا (س) است؛ چرا که این بانو در تمام ابعاد شخصیتی و رفتاری الگویی برای همه زنان و مردان است.

عقیق:امام جمعه شاهرود گفت: جهان امروز تشنه سبک زندگی فاطمه زهرا (س) است؛ چرا که این بانو در تمام ابعاد شخصیتی و رفتاری الگویی برای همه زنان و مردان است.

حجت‏الاسلام و المسلمین محمود ترابی در جشن میلاد فاطمه زهرا (س) و هفته زن که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان زن و به همت تشکل‏های دانشجویی دانشگاه شاهرود در مسجد این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی با تشکر از مسئولان برگزاری این مراسم و تبریک ولادت ام‏ابیها (ص) و روز زن بیان کرد: به حق ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن و مادر است؛ چرا که این بانو اسوه کامل یک زن، مادر، همسر و مجاهد فی سبیل الله محسوب می‏شود.

وی افزود: مقام حضرت فاطمه(س) آنقدر بالاست که در روز قیامت با ورود ایشان همه به پا می‌خیزند و سر به زیر می‌اندازند تا این بانو حاضر شوند و مقام ایشان برتر از همه زنان برگزیده عالم از خلقت تا آخر است.

ترابی با تأکید بر الگو گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: زندگی کوتاه این بانوی بهشت سراسر الگو و درس برای همه از دختران و مادران و همسران و بانوان است و جای جای زندگی ایشان درس و الگوست.

وی بیان کرد: جهان امروز ما تشنه سبک زندگی فاطمه زهرا(س) است؛ چرا که این بانو در تمام ابعاد شخصیتی و رفتاری خود الگویی برای همه عالمیان از زنان و مردان است و دنیای غرب این الگو را باعث نابودی خود می‌داند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به علم و دانش حضرت زهرا(س) گفت: این بانو علم اولین و آخرین را دارا بود و مصحف فاطمه نمونه‌ای از این علم بی‌پایان است؛ در کنار آن عبادت و معنویت ایشان و عفاف و حیا این بانو الگوی همه زنان آزاده است.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی شاهرود نیز در با بیان برگزاری جشن‌های ولادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود گفت: در گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)، جشن میلاد این بانو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود با همکاری بسیج دانشجویی برگزار شد.

محمد کیایی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده علوم قرآنی، دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران، دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد، جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن برگزار شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین