عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش کتبی ظهر امروز با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در این دانشگاه برگزار شد.

عقیق:معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش کتبی ظهر امروز با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت در 3 بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی برگزار شد که بخش کتبی آن در قالب 10 رشته ظهر امروز با حضور یک‌هزار و 200 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاهی در این واحد برپا شده است.

وی افزود: تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، زندگانی پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع)، احکام، حفظ، ترجمه ادعیه نماز و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و فارسی از مفاد آزمون کتبی به شمار می‌آید.

فاطمی یادآور شد: در این دوره از مسابقات یک‌هزار و 400 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود یک‌هزار و 200 نفر در آزمون حضور داشتند و 45 نفر از آنها را اساتید تشکیل می‌دادند.

وی با یادآوری این‌که شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در مقایسه با سال گذشته با افزایش چشمگیری مواجه بوده است، گفت: برگزیدگان در رشته‌های مختلف به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین