عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
رحیم قربانی؛
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه‌اندازی شورا‌های قرآنی در نواحی بسیج و مجامع حافظان، قاریان، گروه‌های تواشیح و مجریان محافل قرآنی در سطح تهران با هدف ایجاد وحدت و همدلی و بررسی مسائل و مشکلات جامعه قرآنی خبر داد.

عقیق: شورای‌های قرآن و عترت در مناطق مختلف شهر تهران راه‌اندازی می‌شود.

«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» از راه‌اندازی شوراهای قرآن و عترت در مناطق بسیج تهران بزرگ خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان قرآن و عترت بسیج در سال 1393 راه‌اندازی شورا‌های قرآن و عترت در نواحی بسیج تهران بزرگ است و تاکنون این شورا‌ها در نواحی 17 حبیب و الغدیر لواسانات راه‌اندازی شده است.

وی از حضور فعالان و نخبگان قرآنی مناطق در این شورا‌ها خبر داد و گفت: این شورا‌ها با حضور فعالان و نخبگان قرآنی و مذهبی مناطق به منظور سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌های قرآنی و مذهبی هر منطقه تشکیل می‌شود و در آن نمایندگان دستگاه‌ها هم حضور دارند.

قربانی در خصوص دیگر فعالیت‌های بسیج تهران بزرگ در حوزه قرآن و عترت گفت: از دیگر برنامه‌های ما راه‌اندازی مجامع تخصصی حافظان، قاریان، گروه‌های تواشیح و مجریان محافل قرآنی است که مجمع گروه‌های تواشیح استان تهران تشکیل شده و اولین جلسه آن با حضور نمایندگان گروه‌هایی مانند «قدر»، «ولایت»، «صبا»، «نجم»، «آمین»، «بقیة‌الله»، «محراب»، «معراج»، «صبّوح» و برخی گروه‌های دیگر برگزار شد.

قربانی در خصوص اهداف راه‌اندازی این مجامع گفت: این برنامه‌ها با هدف ایجاد وحدت و همدلی و بررسی مسائل و مشکلات جامعه قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح برگزار می‌شود.



منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین