عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
برنامه «پیام ولایت» گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف را روی آنتن شبکه معارف سیما می‌برد.

عقیق: احمد عارفخانی مدیر گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی این رادیو گفت: برنامه پیام ولایت گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف را پخش می کند.

وی با بیان اینکه برنامه پیام ولایت یکی از پرمخاطب ترین و قدیمی ترین برنامه های این گروه است، افزود: پیامک ها و تلفن های مخاطبان گویای استقبال شنوندگان از این برنامه است و در راستای درخواست مکرر مخاطبان درباره پخش مباحث اخلاقی رهبر معظم انقلاب، برنامه پیام ولایت در روزهای شنبه به این مبحث می پردازد.

عارفخانی اضافه کرد: موضوعات اخلاقی همچون تقوای الهی و مراعات حق پروردگار، یقین، حسن خلق، عبرت گرفتن و موعظه شدن، خدمت به مردم، اجتناب از محرمات، خصوصیات حازم ترین، صالح ترین و بهترین مردم، مشاوره دادن به کار خیر، دعا برای رفع بلا، انس با خدا در آسایش و گشایش، میانه روی در هزینه کردن و انفاق، بذل جان و مال در راه دین از مباحثی است که برای پخش در این برنامه آماده شده است.

برنامه پیام ولایت کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه های سیاسی رادیو معارف است که هر روز از ساعت 13 و 50 دقیقه پخش می شود و علاقه مندان همچنین می توانند این برنامه را از رادیو معارف بشنوند.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین