عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
در پاریس برگزار می‌شود؛
بزرگترین تجمع مسلمانان جهان غرب از روز جمعه تا دوشنبه آینده در منطقه‌ای واقع در پاریس برگزار خواهد شد.

عقیق: خبرگزاری فرانسه در گزارشی از پاریس به قلم شارلوت پلانتیو نوشت خانواده محور اصلی بزرگترین تجمع مسلمانان جهان غرب است که از جمعه تا دوشنبه در بورژه (منطقه ای در پاریس) در پس زمینه نگرانی های مسلمانان در خصوص ازدواج همجنس بازان برگزار می‌شود.

تجمع سالانه اتحادیه سازمان های اسلامی فرانسه با 160 هزار بازدید کننده در سال 2013 با «بازار» خود، کنفرانس‌ها، فضای مربوط به جوانان و «غرفه قرآن» همچنین بازار تجاری گسترده ای است که 20 هزار متر مکعب وسعت دارد.

اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه که گفته می‌شود به اخوان المسلمین نزدیک است برای سی‌ویکمین دوره خود که از جمعه تا دوشنبه در پارک نمایشگاه های بورژه برگزار می شود موضوع «چه ارزش‌هایی برای جهان در حال جهش؟ انسان، ‌خانواده، باهم زیستن» انتخاب شده است.

»عمار لاسفار» رئیس اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه، یکی از بزرگترین شاخه های اسلام فرانسه که 250 انجمن را زیر پوشش خود دارد و مدعی است با یک سوم از 3000 مکان عبادی مسلمانان در فرانسه همکاری می‌کند پیش بینی می‌کند این موضوعات همواره جزو مسایل روز است.

وی با اشاره به برنامه آموزش برابر برای دختران و پسران که در برخی از آموزشگاه ها آزمایش شده است، می‌افزاید: ازدواج برای همگان، آموزش مشترک دختران و پسران، این مسایل با دین ما در تضاد است و ما را نگران می‌کند.

»عکاشه بن احمد» دبیر کل اتحادیه سازمان های اسلامی فرانسه انتظار دارد انتقادهایی در طول برگزار این نشست علیه مسلمانان مطرح شود.

وی می‌افزاید: همه ساله، کسانی هستند که به سالن کنفرانس، بازار و فعالیت‌های جوانان می‌آیند.

بن احمد می‌افزاید: منتقدانی وجود دارند که می آیند تا از ما انتقاد کنند و ما را مسلمانان بد بنامند اما ما این مسایل را مدیریت می‌کنیم و این واقعیت جوامع است.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین