عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
نخستین مجله الکترونیکی «مهدی موعود(عج) می‌آید» ویژه مخاطب کودک و نوجوان از سوی بنیاد طرح و برنامه بنیاد مهدی موعود(عج) منتشر شد.

عقیق: پورتال جامع مهدویت به عنوان شبکه‌ای که فعالیت علاقه‌مندان و فعالان موضوع مهدویت را در زمینه تولید، نشر و استفاده از انواع محتوا را هماهنگ‌سازی و مدیریت می‌کند، نمایه فعالان مهدوی را راه‌اندازی کرده است تا کلیه فعالان مهدوی و مجموعه‌های فعال در زمینه مهدویت در این قسمت به ثبت رزومه خود بپردازند.

تا کنون بیش از 230 فعال مهدوی و 140 مجموعه فعال مهدوی در پورتال جامع مهدویت ثبت‌نام کرده‌اند که انتظار می‌رود با حضور کانون‌های مهدویت دانشجویی، کانون‌های تخصصی مهدویت مساجد و سایر مجموعه‌ها این تعداد افزایش یابد.

با این وجود عضویت بیش از 34 هزار نفر در پورتال، قرار گرفتن 1254 پست خبری، 129 هزار پیامک ارسالی از سوی پورتال، 42 هزار پیامک دریافتی، بررسی 1107 پرونده علمی در مخزن پرسش، پاسخگویی به 3702 پرسش، ارسال 1231 کاربرگ از سوی مخاطبان و ثبت 3 هزار فعالیت مهدوی و حضور 4 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته از آغاز فعالیت پورتال جامع مهدویت است.  

 

همچنین نخستین مجله الکترونیکی «مهدی موعود(عج) می‌آید» ویژه کودکان و نوجوانان به همت معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) به صورت مولتی مدیا تهیه شده است که در آن مواردی همچون داستان، شعر، سرگرمی و بازی‌ها گنجانده شده است.

در بخش «داستان» مخاطب کودک با عناوینی چون «به نام خدای حسین(ع)»، «خانه ستاره‌ای»، «آقای 01 یا آقای 10»، «ریز ریز» و «صدای تولد من» روبرو می‌شود، در بخش بازی‌ها هم عنوان‌هایی نظیر سایه‌ها، لنگه به لنگه کفش‌ها و خط و نقطه‌ها  در اختیار مخاطب کودک و نوجوان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان برای دریافت انیمیشن‌های مهدوی، پوستر‌های مهدوی، بازی‌های مهدویت و مجله الکترونیکی «مهدی موعود(عج) می‌آید» می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

 

منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرآیین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
سلام چرا نمیشه مجله ی مهدی موعود رو دانلود کرد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین