عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
انتشارات «تجلی مهر» امسال با ۶۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان و ادبیات بزرگسالان نظیر کتاب «شیعه‌نامه» از «محمدرضا آقاسی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌‌یابد.

عقیق: انتشارات «تجلی مهر» امسال با حدود 60 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد که از این تعداد 45 عنوان کتاب در حوزه بزرگسالان و 15 عنوان کتاب برای مخاطبان کودک و نوجوان است.

این انتشارات اکنون 4 عنوان کتاب آماده چاپ دارد که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌ «طعم تکه‌های روحم» و «شب پشت پنجره» از استاد «عبدالعظیم ساعدی» اشاره کرد که مجوز این دو کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

از انتشارات «تجلی مهر» دو کتاب دیگر با عناوین «جشن تولد» از «امیر کریمی» و «دریچه‌ای به آسمان» از «محمد افشار» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتظار نوبت مجوز است.

از آثار چاپ اول انتشارات «تجلی مهر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، می‌توان به کتاب «عاشقانه‌های عاقلان» از «الهه خاکپور»، کتاب «حلول واژه‌ها» از «ناهید حسام»، کتاب «شیعه‌نامه» از «محمدرضا آقاسی»، کتاب «جرعه‌ای از آسمان» از «رحیم زریان»، اشاره کرد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین