عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
مسئولان و دست اندرکاران آن، مقدمات اولیه راه اندازی این شبکه جهانی را فراهم کرده و در حال پیگیری و فراهم کردن دیگر نیازها و مستلزمات راه اندازی این شبکه ماهواره ای هستند.

عقیق: به نقل از شبستان، اخبار رسیده از شهر اصفهان حاکی از آن است که جمعی از فضلا، مؤمنان و جوانان فعال در عرصه رسانه و تبلیغات در اصفهان و قم از عزم و تصمیم خود برای تأسیس شبکه ماهواره ای جهانی ویژه امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف خبر دادند. 

گفتنی است، اطلاعات زیادی در مورد زمان دقیق راه اندازی و زبان های فعالیت شبکه ماهواره ای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دست نیست اما شنیده شده که مسئولان و دست اندرکاران آن، مقدمات اولیه راه اندازی این شبکه جهانی را فراهم کرده و در حال پیگیری و فراهم کردن دیگر نیازها و مستلزمات راه اندازی این شبکه ماهواره ای هستند. 

ناگفته نماند، چندی پیش نیز خبری تحت عنوان «شبکه ماهواره ای"ظهور" راه اندازی شد» منتشر کردیم و در آن از آغاز فعالیت و پخش آزمایشی یک شبکه ماهواره ای بنام "ظهور"، همزمان با آغاز أیام فاطمیه اول خبر دادیم. 

لازم به یادآوری است، موضوع و محور اصلی فعالیت شبکه جهانی "ظهور"، امام زمان ارواحنا فداه است. این شبکه فعالیت و برنامه های خود را در فاز اول به زبان "ترکی آذری" آغاز نموده اما به مرور زمان و در فازهای بعدی قرار است به زبان های دیگر نیز برنامه پخش کند. 

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط خبرنگار ما، شبکه ماهواره ای "ظهور" بر روی ماهواره آذرست و با فرکانس 11045 پخش می شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
0
0
سلام. دوستان و همکاران گرامی. این خبر مال سایت شیعه آنلاین بوده و حتی شبستان هم منبع را در اول خبر ذکر کرده. رفتار حرفه ای و اخلاقی ایجاب می کرد که شما منبع اصلی را ذکر می کردید.
مجیدعلیمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
1
0
مثل بعضی از شبکه ها مثل امام حسین و مرجعیت و.......نابشه
اینها که رییسش سید صادق شیرازی اگر باشه
من یکی متاسفم ببرای این شبکه
اسلام آمریکایی میشه و انگلیسی
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
امروزه دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت()با سلاح رسانه وارد میدان شده اند و باید با راه اندازی شبکه های مذهبی که سپری در مقابل دشمنان است از دین و مذهبمان دفاع کنیم.
محب اهل بیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
1
اطلاعات غلط رو به خورد ملت دادن این شبکه ها انگلیسی نیستند تنها فرکانس رو مثل همه شبکه های دیگر از آنجا دریافت کرده اند.این شبکه ها هیچ تبلیغی برای انگلیس و امریکا ندارند که انگلیسی محسوب شوندو وتنها هدف ارایه دین مقدس اسلام و شناخت اسلام به جهانیان است. اکر آقای شیرازی ایرادی داشتند به ایشان اجازه حتی ورود به ایران نميدادند درصورتی که جلسات ایشان مرتبا در قم برگزار میگردد.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین