عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
با مشارکت ستاد کنگره لشکر ۱۰ سیدالشهدا برگزار می‌شود؛
مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کربلای ۸ خبر داد که با مشارکت ستاد کنگره لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در قطعه ۲۹ گلزار شهدا برگزار می‌شود.

عقیق: اکبری، مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 8 خبر داد که با مشارکت ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: در این مراسم از خانواده شهدا «جعفر محمدی»، «احمد عراقی»، «داوود حیدری»، «محسن اسدی»، «امیر منصور کاشانی»، و «حمیدرضا کوثری» دعوت رسمی به عمل آمده است تا در این بزرگداشت شرکت داشته باشند همچنین از هم‌رزمان دیگر عملیات کربلای 8 دعوت شده تا در بزرگداشت این عملیات حضور یابند.

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران در خصوص جزئیات و اطلاعاتی دیگر از این مراسم توضیح داد: این بزرگداشت روز پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه از ساعت 16 الی 17:30 دقیقه در قطعه 29 گلزاری شهدای تهران برگزار می‌شود. سرداران اسبق لشکر 10 سیدالشهدا(ع) نیز در این مراسم حضور داشته و شرکت می‌کنند؛ برای ایراد سخنرانی در این بزرگداشت از سردار خادم و سردار علی فضلی دعوت به عمل آمده است که هنوز تعیین نشده است کدام یک از این سرداران، سخنران اصلی برنامه خواهد بود.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین