عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
اخیرا ژاپنی ها بازی یارانه ای را ساخته و به بازار ارائه دادند که به وضوح مقدسات اسلام را مورد هتاکی قرار داده است.

عقیق: به تازگی بازی رایانه ای با عنوان "شیطان ساکن" توسط طراحان و سازندگان ژاپنی ساخته و روانه بازار شده است.

این بازی چند نسخه دارد که در نسخه چهارم آن، کاربر باید بعد از انفجار مسجدی که بسیار به مسجد النبی(ص) شبیه است از روی نسخه های قرآن بگذرد؛ اسم پیامبر(ص) از سردر این مسجد برداشته شده و علامت شیطان به جای آن قرار داده شده است، اقدامی که بدترین صورت اهانت به اسلام و شخص پیامبر(ص)، تشویش افکار کودکان و بازی با هویت آنان به شمار می آید.

از ویژگی های بارز این بازی توهین به دین اسلام و به ویژه قرآن، کعبه و مسجد نبوی است. برای صعود به مرحله بالاتر در بازی مذکور باید نسخه های شریف قرآن بر زمین انداخته شود، به سوی آن تیراندازی گردد و سپس کاربر باید بر روی این نسخه ها پا بگذارد و از روی آن عبور کند.

این بازی یک توهین عمدی به اسلام به شمار می رود که تلاش می کند صورت بدی از این دین آسمانی در اذهان دیگران به وجود بیاورد، متخصصان امر معتقدند این بازی رایانه ای از وسایل بسیار موثر در گمراه کردن کودکان و انتشار افکار و تصورات غلط از اسلام است و میتوان آن را نمونه برجسته توهین و تمسخر اعتقادات دیگران برشمرد.

این بازی که محصول شرکت ژاپنی "کابکوم" و طراح آن "شینجی میکامی" است به صورت رایگان بر روی اینترنت قابل دانلود است و بیش از سی میلیون نسخه آن تا کنون منتشر شده که نیمی از آن مربوط به کشورهای عربی است.


منبع:شیعه نیوز

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین