عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
اجتماع فاطمیون در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی آیت الله خاتمی و مداحی حاج علی قربانی برگزار شد+گزارش تصویری
مراسم تجمع فاطمیون در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی آیت الله خاتمی و مداحی حاج علی قربانی و دیگر ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد. این مراسم به دلیل بارش شدید باران به داخل مسجد امام حسین(ع) منتقل شد.
 گزارش تصویری مراسم

عقیق: مراسم تجمع فاطمیون در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی آیت الله خاتمی و مداحی حاج علی قربانی و دیگر ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد. این مراسم به دلیل بارش شدید باران به داخل مسجد امام حسین(ع) منتقل شد.

گزیده از سخنرانی آیت الله خاتمی در این مراسم را می توانید در ادامه بخوانید:

* عزت امروز ما در دنیا به برکت دین ماست. به حرمت دین ماست. ما پول دار ترین کشور دنیا نیستم، ما نظامی ترین کشور دنیا نیستم، اما تنها نظامی هستیم که به فضل خداوند افتخار می کنیم که نظاممان اسلامی است و نظاممان دینی است. خدا را شکر قانون اساسی ما نیز دینی است. حاکم و ولی فقیه ما یک مجتهد فقیه جامع الشرایط است. مسئولان ریز مجموعه ولایت فقیه، یعنی ریس های سه قوه مسلمان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت هستند. این است که ما را در دنیا پر آوازه کرده است، این است که ما را نشان دارد کرده و هر جا سخن از اسلام ناب محمدی است، آنجا نام ایران عزیز می درخشد.

* تا در این کشور بچه های فاطمه (ص) در کشور حاکم هستند، تا فاطمیه است، تا عاشورا وجود دارد و دین در این کشور حاکم است، پرچم اسلام برافراشته است.

* فاطمه فدایی ولایت شد. جوانها خوب بشنوند. فاطمه می توانست در خانه بماند و وارد حوزه دفاع از امامت و ولایت نشود. نه بین در و دیوار قرار بگیرد و نه شمع عمرش به زودی خاموش شود. اما فاطمه این پیام و درس را داد که فشرده دین و حاصل دین یک جا ولایت است.-امام (ره) فرمودند: حکومت فلسفه عملی توحید است. اگر کسی توحید را یکجا می خواهد مجسم ببیند. آن حکومت دینی است. فاطمه تمام سختی ها را به جان خرید تا این آموزش را بدهد.

* بدون شک فاطمه می دانست آنان که برخر مرداشان سوار شده اند به این زودی ها پیاده شدنی نیستند. اینها تازه شیرینی حکومت به کامشان آمده است. اما فاطمه به میدان آمد اگر فاطمه به میدان نمی آمد تاریخ نگاران می نگاشتند که حتی علی در خانه خود هم یار نداشت. فاطمه هم با علی نبود. ولی فاطمه آمد و این پیام را داد که در مسیر حق نباید جو زده شد. اگر تمام عالم یک طرف باشند و علی طرف دیگر باشد، فاطمه حامی علی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین