عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
'یک درخواست برای فرج' شامل مطالب مختصری درباره غیبت و ظهور حضرت مهدی(عج)، همچنین ویژگی‌های منتظران و ثواب انتظار است.

عقیق:کتاب "یک درخواست برای فرج" شامل مطالب مختصری درباره غیبت و ظهور حضرت مهدی(عج)، همچنین ویژگی‌های منتظران و ثواب انتظار است.
کتاب حاضر دلنوشته‌های مولف است که با بیان و طرح پرسش هایی مختلف درصدد بیدار نمودن وجدانهای خفته و نیمه سکون بر می آید تا هم معرف شخصیت والای حضرت ولی عصر(عج) بوده باشد و هم هشداری به دلهای آماده پذیرش حضرت داده باشد.
گامی به سوی ظهور، غفلت از امام زمان(ع) چرا، قم، زمینه‌ساز ظهور، "دین گریه می‌کند"، بازگشتی یکپارچه، دور بودن ظهور و نزدیک بودن آن، "امتیازات زندگی در عصر ظهور"، زندان بزرگ غیبت، زمینه‌های ظهور در صدر اسلام، چرا عجله؟ و روزنه‌ای از نور از فصل های این کتاب است.
در قسمتی از کتاب آمده است:
"مرحوم آقای فشندی نقل می‌کنند در مسجد جمکران به سید ناشناسی بر می‌خورند، لیوان آبی به ایشان می‌دهند و درخواست دعا برای تعجیل حضرت ولی عصر(عج) می‌کنند.
ایشان بعد از نوشیدن آب می‌فرمایند شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی‌خواهند، اگر بخواهند دعا می‌کنند و فرج ما می‌رسد."
شایان ذکر است، "یک درخواست برای فرج" نوشته علیرضا نعمتی در 104 صفحه و شمارگان 5 هزار نسخه ازسوی انتشارات خورشید مکه روانه بازار نشر شد.


منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین