عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
آن هنگام که مغرب زمین در دنیای تاریک جهل و خرافه بسر می‌برد، خورشید تمدن اسلامی از مشرق زمین تابیدن گرفت؛ این ابرهای سیاه تمدن نمادی غرب است که جهان را از نور خورشید تابان بی‌بهره کرده است.

عقیق: محمدحسن زمان‌ وزیری، مدیر انتشارات تلاوت آرامش با اعلام خبر انتشار کتاب "حیات طیبه" با موضوع سبک زندگی تمدن ساز گفت: در بخشی از این کتاب سخنان رهبر انقلاب پیرامون سبک زندگی و در بخش دیگر احادیث و روایات در این زمینه با تحقیق و تنظیم مشترک سید فاطمه ادیبی و فاطمه محرابی و همکاری صدف صادقی تدوین شده است.
وی ادامه داد: سبک زندگی تمدن ساز آغازی دوباره، تمدن گمشده یک امت، در مسیر تمدن نوین اسلامی پیشرفت های ابزاری و در مسیر تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی عناوین فصول چهارگانه این کتاب است که به شفاف سازی زندگی مورد تائید دین می پردازد.
به گفته وی در بخشی از این اثر عنوان شده است:" این کارنامه درخشان یک امت است؛ امتی که قرن ها پرچم اسلام را بر فراز قله های علم و فرهنگ به اهتزار درآورد، آن هنگام که مغرب زمین در دنیای تاریک جهل خرافه و تعصب به سر می برد، خورشید تمدن عظیم اسلامی از مشرق زمین تابیدن گرفت و شب سیاه جهان را به روز روشن بدل نمود. خورشید تمدن اسلام هرگز غروب نکرده است. این ابرهای سیاه تمدن نمادی غرب است که جهان را از این نور خورشید تابان بی بهره کرده است. اما اکنون نسیمی وزیدن گرفته است؛ نسمی که ابرهای سیاه را کنار خواهد زد و تلألؤ این خورشید تابان را دوباره به جهانیان عرضه خواهد کرد."
زمان وزیری یاد آور شد: "حیات طیبه" در 176 صفحه، با شمارگان 5000 نسخه و بهای 6 هزار تومان به تازگی از سوری انتشارات تلاوت آرامش روانه بازار کتاب شده است.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین