عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
میلاد حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام عدالتی و مداحی حاج منصور ارضی و حاج ابوالفضل بختیاری در بیت الزهرا(س)
دشمن در تمام این سال ها تلاش کرده که این الگوی عظیم را از جامعه ما بگیرد. برترین زینت زنان و گرانقیمت ترین کمالات و پیشرفت زنان در پرتو همین حجاب است.

  گزارش تصویری

  مداحی ذاکرین اهل بیت

عقیق: مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) با حضور جمع زیادی از عاشقان اهل بیت(ع) و با مداحی حاج منصور ارضی در بیت الزهرا(س) برگزار شد.


به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام علیرضا عدالتی سخنرانی کرد و در ادامه حاج عزیز اسماعیلی ، حاج مصطفی روحانی و حاج ابوالفضل بختیاری مداحی کردند.

در ادامه نکاتی از سخنان حجت الاسلام عدالتی را بخوانید:

*حضرت زینب (س) حقیقتی است که جز خدا و اهل بیت (ع) نمی تواند  به وجود بزرگ ایشان پی ببرند. حقیقت بزرگی که الگوی صبر و ایستادگی زنان ما در طول ایام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند.

*دشمن در تمام این سال ها تلاش کرده که این الگوی عظیم را از جامعه ما بگیرد. شما نقش وهابیت را دست کم نگیرید. همه توانشان را صرف می کنند که انسان را تسلیم شیطان کنند.

*حضرت زینب الگوی عفت ، حیا و حجاب در طول تاریخ برای زنان است . بانویی که کرسی تدریس داشت. بانویی که سرمشق ایثار و وفاداری بود. بانویی که عبادت و بندگی داشت.

* اگر انسان این حقیقت را سرمشق حیات بشری خود قرار داد این حقیقت او را بالا خواهد برد اما اگر آن را کنار گذاشت می شود همین سرنوشت بشر امروز در دنیا.

*برترین زینت زنان و گرانقیمت ترین کمالات و پیشرفت زنان در پرتو همین حجاب است.

*ما انسان ها فطرتا خدا را دوست داریم اما شیطان هم دست بردار نیست و تلاش می کند ما را زمین بزند. نه فقظ ما بلکه بزرگان ما هم از کید و مکر شیطان در امان نیستند. هرکدام از انسان ها را هم به شیوه ای می فریبد مگر این که خدا دست ما را بگیرد.

* همین شیطان از طریق ولایتش بر نفس ما کارهایش را پیش می برد. به طور مثال همین یوگاهای هندی و قدرت خارق العاده ای که مرتاضان پیدا می کنند نمونه هایی از تجسم شیطانی است. این ها قدرت نفس انسان است که اگر در جنبه الهی تربیت بشود می تواند در ملکوت هم سیر نماید. شیطان هر  قدرتی که دارد در عالم ملک است و نمی تواند در عالم ملکوت تصرفی کند.

*مثل امشبی وقتی قنداقه حضرت زینب را به دست اهل بیت دادند چشمش را باز نکرد تا وقتی که قنداقه به دست امام حسین(ع) رسید . 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یک خانم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
0
5
جانم خانم زینب سلام الله علیها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
0
0
خیلی خوب ولی کاش صوت حاج عزیز اسماعیلی رو هم میگذاشتید
باز هم خیلی ممنون
اگه تونستید بگذارید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
2
ما رایت الا جمیلا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین