عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
حجت الاسلام قرائتی در همدان:
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه سهم اندکی از زکات کشور به امر نماز تخصیص می یابد که این امر باید توسط مدیران ستادهای استانی در استانها پیگیری شود.

عقیق: حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی مدیران ستاد اقامه نماز استان های کشور گفت: هیچ ارگان و نهادی بدون بازسازی نیروهای خود نمی تواند به حیاتش ادامه دهد و باید به این مساله توجه جدی صورت گیرد.

 
وی خطاب به مدیران اداری ستاداقامه نماز استان ها، تصریح کرد: نباید بیش از دو ساعت پشت میز خود بنشینید و روسای ستاد اقامه نماز باید به دبیرستان ها و مدارس بروند و پشت میز ننشینند.


وی با بیان اینکه فضا برای کار بیش از اینها وجود دارد، خاطرنشان کرد: وقتی به استانها سفر می کنم به دنبال دیدار با استاندار نیستم ولی برنامه ها به گونه ای است که به دنبال کارهای اصالت القیافه و اصالت الاسمیه هستیم. دیدار و صحبت با جوانان و مردم را به دیدار با استاندار ترجیح می دهم.


حجت الاسلام قرائتی با اشاره به ضعف مطالعه در کشور، عنوان کرد: کتاب های زیادی منتشر می شود اما مطالعه کم است.


رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه سه مشکل وجود دارد که باید حل شود، افزود: در وهله نخست روسای ستاد باید از پشت میز بلند شوند چرا که کاری در ادارات نیست و باید به مدارس و دبیرستان ها برویم و یک ساعت حضور در اداره کافی است.


حجت الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه در زمینه کم کاری ها من خودم را مقصر می بینم، ادامه داد: باید بلند شد و راه افتاد چراکه بیش از این می شود فعالیت کرد.


وی ادامه داد: مدیران ستادهای استانی باید سالانه یک طرح نو در زمینه ترویج نماز ارئه دهند که متاسفانه در این حوزه چیزی ندیده ام.


رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در قرآن زکات و نماز چندین بار کنار هم آورده شده است، گفت: متاسفانه سهم اندکی از زکات کشور به امر نماز تخصیص می یابد که این امر باید توسط مدیران ستادهای استانی در استانها پیگیری شود.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین