عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
هیأت تفسیر و تدبر در قرآن به همت مؤسسه«تدبر در کلام وحی» به صورت خانوادگی در قم راه اندازی شد.

عقیق: مؤسسه«تدبر در کلام وحی قم» با هدف ترویج آموزه های قرآنی در بین خانواده ها اقدام به راه اندازی هیأت تفسیر و تدبر در قرآن کریم با عنوان«هیأت قرآن و ولایت» کرده است. 

بر اساس این گزارش، این محفل جذاب قرآنی با حضور خانواده‌های پژوهشگران این موسسه و عموم علاقه مندان، پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام علی صبوحی، استاد تفسیر حوزه علمیه قم در محل موسسه تدبر در کلام وحی برگزار می‌شود. 

تدبر در سوره‌های قرآن کریم و بیان تفسیری با رویکرد تفکر و تأمل در آیات، محور اصلی این محفل هفتگی است به نظر می رسد ترویج این گونه هیأت‌ها به فهم مفاهیم قرآنی عموم جامعه و بهینه سازی سبک زندگی بر اساس مبانی وحیانی کمک کند. 

هم اکنون تدبر سوره ذاریات ارائه می شود و پس از آن تدبر سوره مبارک طور و سوره های بعد از آن ارائه خواهد شد. 

علاقه مندان به معارف قرآنی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 26، پلاک 1، مؤسسه تدبر در کلام وحی مراجعه کنند.

گفتنی است، حجت الاسلام علی صبوحی، مدیرعامل موسسه تدبر در کلام وحی و نویسنده مجموعه کتاب‌های تدبر در سوره های قرآن کریم، در عرصه پژوهش و آموزش تفسیر و تدبر قرآن فعالیت های علمی خود را پی گیری می کند. 

وی به عنوان طلبه ممتاز و پژوهشگر نمونه شناخته شده و در سفر رهبر انقلاب به شهر مقدس قم در سال 1389 به عنوان یکی از نخبگان حوزوی توفیق حضور و ارائه طرح داشته است.

این استاد حوزه علمیه قم به صورت تخصصی به تفسیر و تدبر و عرصه های تبلیغ قرآنی مشغول است توانسته با تأسیس مؤسسه تدبر در کلام وحی و اجرای آموزش تدبر قرآن در سطوح عمومی و تخصصی، بیش از دو هزار مربی تدبر در سراس کشور تربیت کند. 

کاربران محترم برای تهیه محصولات قرآنی این موسسه می توانند با شماره‌های 02537730915 - 37733403 تماس بگیرند

 

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین