عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
اعلام شد؛
با خاتمه یافتن رقابتهای شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قران کریم بخش برادران، دوشنبه شب اسامی برگزیدگان رشته های مختلف این دور از مسابقات در شیراز اعلام شد.

عقیق: رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در رشته قرائت، نفر اول جعفر فردی از تهران، نفر دوم حامد ولی زاده از آذربایجان شرقی، نفر سوم حمید رضا عباسی از خراسان رضوی، نفر چهارم مهدی غلام نژاد از تهران و نفر پنجم مهدی ساعد از همدان می باشند.

ولی یار احمدی افزود: در رشته ترتیل، نفر اول جواد سلیمانی از خراسان رضوی، نفر دوم مهدی فروغی از قم ، نفر سوم محمد جواد جاروی از تهران، نفر چهارم احسان محمدی از خراسان رضوی و نفر پنجم بهنام رحمانی از اردبیل معرفی شدند.

این مقام مسوول ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء قران کریم، نفر اول مجتبی فرد فانی از خراسان رضوی، نفر دوم سید حامد مهدی زاده از قم، نفر سوم محمد علی شریعتی از اصفهان، نفرچهارم محمد رضا احمدی از قم و نفر پنجم رسول آزمایش از آذربایجان شرقی می باشند.

وی گفت: در رشته مفاهیم تخصصی قرآن، نفر اول مسعود غفاری فینی از اصفهان، نفر دوم حسین محمودی از اصفهان، نفر سوم حسین سلیمانی از قم، نفر چهارم مهدی رمضانی نوده از قم، نفر پنجم غلامحسین فاتحی از چهار محال و بختیاری و نفر ششم موسی اسهروز از کهگیلویه و بویر احمد معرفی شدند


منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین