عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: پیام‌های نوروزی با برخورداری از معنویت تأثیر بیشتری در مخاطب ایجاد می‌کنند.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی حسینی‌همدانی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز روز گذشته، سوم اسفند‌ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به برگزاری پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن، گفت: به‌رغم هجمه‌های تبلیغاتی و تحریم‌های ظالمانه در راهپیمایی 22 بهمن امسال همگان شاهد وفاداری ملت ایران به نظام و ارزش‌های آن بودند.

وی افزود: این حضور حماسی در حالی شکل گرفت که یاوه‌گویی‌های دشمن از هر طرف به گوش می‌رسید اما لطف خداوند شامل حال ملت ایران شد و باز هم حماسه‌ای دیگر برای مأیوس شدن دشمنان انقلاب و نظام خلق شد.
این مقام مسئول در ادامه از فرارسیدن فصل بهار سخن به‌میان آورد و گفت: بهار برای ما مسلمان یادآور ارزش‌های معنوی بسیاری است که باید دربرنامه‌های ویژه استقبال از بهار مد‌نظر قرار گیرد.
حسینی‌همدانی ابراز کرد: این ارزش‌های معنوی همچون صله رحم و قدردانی از نعمت‌های الهی باید سرلوحه پیام‌های شهری قرار بگیرند تا با فرهنگ‌سازی در مردم نهادینه شوند.
امام جمعه کرج یادآور شد: پیام‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که تأمل شهروندان را برانگیزند و مفهوم‌های عمیقی را به مخاطب القا کنند و مشاهده پیام‌های بهاری نباید به نقاط خاصی محدود شود بلکه مسئولان ذیربط باید تدابیری اتخاذ کنند تا این پیام‌ها برنامه‌ریزی شده و منظم در همه نقاط شهر دیده شوند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تقارن ایام سوگواری فاطمیه با مراسم عید نوروز اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های این دهه بالاخص روزهای 13 و 14 فروردین باید از حال و هوای ایام فاطمیه برخوردار باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در پایان ازآغاز تدوین کتاب انقلاب اسلامی در شهر کرج خبر داد و گفت: تألیف این کتاب در مرحله اولیه قرار دارد که به فراخور زمان جزئیات آن اعلام می‌شود.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین