عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و تقارن آن با ایام فاطمیه، سالنامه‌ای تحت عنوان «روزشمار نوکری» ویژه سال ۱۳۹۳ منتشر شده است.

عقیق: سالنامه «روزشمار نوکری» دارای مطالبی همچون منبرهای دو دقیقه ای، اشعار آئینی، ناب‌ترین جملات بزرگان و احادیث موضوعی است.

این سالنامه برای چهارمین سال متوالی توسط گروه فرهنگی هنری «روضه» تهیه شده و دارای چنین ویژگی‌هایی است:

ـ در روزشمار نوکری سال 1393 هرهفته با یک موضوع اخلاقی مهمان سفره معرفت اهلبیت عصمت وطهارت هستیم و از احادیث گهربار آنها خوشه چینی می‌کنیم. البته اگر مُبلّغ هستید، این بخش از سالنامه بیشتر به کارتان می‌آید،چراکه هفت حدیث ناب با یک موضع خاص در هفت روز هفته آماده شده است.

ـ برای هر روز یک «تک بیت» از اشعار آئینی انتخاب شده تا اگر حالش را داشته باشید، فتح بابی باشد برای ارتباط با صاحبان کَرَم.

ـ «سبک زندگی جهادی» ستونی است که هر ماه به روایت داستان‌هایی کوتاه از مجاهدت‌های یکی از مومنان ومجاهدان اسلام می پردازد.

ـ از مناسبت‌های مذهبی و انقلابی هم غافل نشدیم و برای مناسبت‌های خاص نیز «منبرهای دو دقیقه‌ای» با عنوان کتیبه یا پیرغلامان قرار دادیم.

ـ سرخط مهمترین اعمال عبادی را ابتدای هر ماه قمری در ستونی با عنوان «المراقبات» بخوانید و از آن غافل نشوید

اصول کافی، وسائل الشیعه، کامل الزیارات، مفاتیح الجنان، زیارت امین الله، صحیفه نور و ... از منابع مطالب و محتویات این ویژه‌نامه است.

این سالنامه در قطع خشتی در 420 صفحه به قیمت 60 هزار ریال منتشر شده است و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره 09169883229 تماس بگیرند.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین