عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
مراسم افتتاحیه، مرحله نهایی و همچنین اختتامیه سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

عقیق: سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چهار‌شنبه اول اسفند‌ماه 1392 در شهر شیراز آغاز می‌شود که افتتاحیه این مراسم به صورت زنده و مستقیم از ساعت 15:30 تا 17 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

همچنین پخش زنده مرحله نهایی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم که روز دوشنبه پنجم اسفندماه برگزار می‌شود، از ساعت 3:41 تا 18 بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.

بنابر این گزارش، مراسم اختتامیه سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز سه‌شنبه 6 اسفندماه از ساعت 10:15 تا 12:05 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، شبکه قرآن و معارف سیما مستندی 28 دقیقه‌ای از پشت صحنه مسابقات سراسری قرآن همراه با مصاحبه با قاریان و حافظان قرآن کریم تهیه می‌کند که این مستند پس از پایان مراسم بر روی آنتن شبکه تلویزیونی قرآن می‌رود.

مسابقات سراسری قرآن کریم یکی از مهم‌ترین مسابقات کشوری در امور قرآنی است که امسال سی‌وششمین دوره آن در روز‌های 2، 3، 4 و 5 اسفند‌ماه به همت سازمان اوقاف و امورخیریه در استان فارس برگزار می‌شود.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین