عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
محمد خاوندی عضو کمیسیون صلح شهر ببیلا در یک گفتگوی رسانه ای اعلام کرد: بندهای توافق شامل باز کردن راهها، ورود مواد غذایی و دارویی ، درمان آسیب دیدگان و مجروحان و نیز بازگشت اهالی به خانه هایشان است و این بندها مورد توافق دو طرف واقع شده و در حال اجراست.

عقیق: درگیری ها در اطراف منطقه زینبیه میان ارتش سوریه و گروه های مخالف ماههاست که ادامه دارد .
اما دیروز و در راستای طرح آشتی ملی، صدها شبه نظامی در مناطق "یلدا، ببیلا و بیت سحم" در اطراف منطقه زینبیه خود را تسلیم ارتش سوریه کردند و سلاح های خود را بر زمین گذاشتند. پرچم ارتش سوریه در مناطق مرتفع این روستاها برافراشته و خاکریزها از خیابان های اصلی و فرعی برداشته شد.
محمد خاوندی عضو کمیسیون صلح شهر ببیلا در  یک گفتگوی رسانه ای اعلام کرد: بندهای توافق شامل باز کردن راهها، ورود مواد غذایی و دارویی ، درمان آسیب دیدگان و مجروحان و نیز بازگشت اهالی به خانه هایشان است و این بندها مورد توافق دو طرف واقع شده و در حال اجراست.
یک افسر ارتش سوریه نیز در اظهاراتی عنوان داشت: صلح و امنیت به این منطقه بازگشته است و ساکنان در زندگی عادی خود به سر می برند، استاندار ریف دمشق حسين مخلوف در دیداری به شهر ببیلا رفت و پرچم سوریه را در شهرداری ان بر افراشت. مخلوف گفت: امروز ما اینجا هستیم تا تمام نیازهای مناطق ببیلا، بیت سحم و یلدا اعم از برق، آب ، خدمات بهداشتی ، فنی، و کمک رسانی و ... را بررسی کنیم و آنها را برآورده نماییم.


211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین