عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
حجت الاسلام شجونی:
حجت الاسلام شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با حضور در کانون شهید بشیری به بیان خاطراتی از آشنایی با امام خمینی(ره) در بیت آیت الله بهجت پرداخت.
عقیق: حجت الاسلام جعفر شجونی، از مبارزین قبل از انقلاب و جامعه وعاظ تهران است. ایشان در سفر به گیلان شبی مهمان مسجد امام رضا(ع) و کانون شهید فرشید بشیری بود. آنچه می‌خوانید گفتگوی صمیمی درباره آیت الله بهجت با نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری تخصصی ولایت گیلان است.

دیگر کسی مانند آیت الله بهجت پیدا نمی‌شود

حجت الاسلام شجونی از آیت الله بهجت به عنوان عارفی کامل و واصل یاد کرد و گفت: دیگر کسی مانند آیت الله بهجت پیدا نمی‌شود.


وی در ادامه اظهار داشت: هشت سال با آیت الله بهجت درس خصوصی داشتم. هر بار کسی می‌خواست با من به درس ایشان بیاید و مطرح می‌کرد وی استخاره می‌کرد و میگفت: بگوئید نیایند. شما تنها بیایید.


عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران اعلام کرد: آیت الله بهجت می فرمودند: آمده‌ایم تا با زندگی کردن قیمتی پیدا کنیم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.


ایشان آقا روح الله بود

این همرزم نواب صفوی خاطرنشان کرد: من اولین بارامام خمینی(ره)را در خانه آیت الله بهجت دیدم. 

روزی به خانه آیت الله بهجت رفتم و دیدم سیدی دارد در می‌زند. من در این جور مواقع یا بیرون در می‌ایستادم و یا در گوشه حیاط تا کارشان تمام شود. وقتی امام(ره) از منزل ایشان رفتند از آیت الله بهجت سوال کردم این سید که بود. با تعجب گفتند: نمی‌شناسی!! ایشان آقا روح الله بود.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین