عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
30 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد؛
سی‌وپنجمین مجمع قرآنیان شهر تهران با هدف تجلیل از فعالان قرآنی منطقه 21 چهارشنبه 30 بهمن‌ماه با حضور «حبیب‌الله پوراحمدی» و «سعید طوسی» از قاریان ممتاز کشور برگزار می‌شود.
عقیق: فرهنگسرای قرآن وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با هدف تجلیل از فعالان قرآنی گمنام منطقه 21 سی‌وسومین مجمع قرآنیان شهر تهران را با همکاری مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 21 تهران برگزار می‌کند.

در این مراسم که چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، «حبیب‌الله پوراحمدی» و «سعید طوسی» از قاریان ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند و گروه تواشیح «شمس‌الهدی» نیز برنامه‌ای اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم که برای عموم آزاد است، می‌توانند پس از نماز مغرب و عشاء به مسجدالنبی(ص) واقع در تهرانسر، بلوار لاله، خیابان شهید طالبی(شهرک پاسداران)، نبش کوچه 27 مراجعه کنند.

به گزارش فارس، مجمع قرآنیان شهر تهران از آذرماه سال 1388 اقدام به برگزاری ماهانه مجمع قرآنیان شهر تهران با حضور استادان، قاریان ممتاز و بین‌المللی، گروه‌های هم‌خوانی و تواشیح، سخنرانی اندیشمندان قرآنی، اجرای مسابقات حضوری و اهدای جوایز نفیس کرده است.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین