عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
حسن پلارك با اشاره به سبقه ارادت و علاقه مردم ايران به اهل بيت و اعتاب مقدسه و بازسازي اين اعتاب اعلام كرد: بيش از ۲۰۰ پروژه مختلف از سوي اين ستاد در اعتاب مقدسه اجرا و تكميل شده است.
عقیق:كار ستاد قرار دارد كه ساخت صحن حضرت زهرا (س) به مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در نجف اشرف اصلي‌ترين آنهاست.

پلارك با اشاره به اينكه تمامي اتكاي ستاد به مردم است گفت: تاكنون مشاركت هم ميهنان از جاي جاي ايران اسلامي ما را در اجرايي نمودن طرح‌ها ياري نموده است. ما معتقديم كه از اين پس نيز به ويژه پس از امضاي اين تفاهم نامه مردم عزيزمان مي‌توانند ما را بهتر همراهي كنند.
وي به تشريح روشهاي مشاركت از طريق اين تفاهم نامه پرداخت و افزود: روش اول از طريق واريز از درگاه اينترنتي پرداخت الكترونيك بانك صادرات به شماره حساب اختصاصي ستاد موسوم به
۱۱۰ است. روش دوم هم از طريق كسر از مانده حساب‌هاي جاري، قرض الحسنه و يا ساير حسابهاي اشخاص مي‌باشد، به اين شكل كه هر كس مايل به اهداي مبلغ به ستاد بود؛ با اعلام به بانك ماهانه سه رقم آخر حساب خود را به ستاد كمك نمايد.
پلارك تاكيد كرد: همچنين هموطنان مي‌توانند پس از معرفي از سوي ستاد، به بانك مراجعه نموده و با دريافت تسهيلات قرض الحسنه و پرداخت ماهيانه اقساط در توسعه حرمهاي مطهر مشاركت كنند.
همچنين در اين آيين مدير عامل بانك صادرات ايران با اشاره به دلايل امضاي اين تفاهم نامه گفت: با توجه به علاقه و ارادت هموطنان گرامي ما به اهل بيت عصمت و طهارت و به خصوص براي مشاركت در امر بازسازي و توسعه حرمهاي مطهر ايشان و از سوي ديگر به جهت اينكه بانك صادرات ايران از جمله بانكهاي پيشتاز در امر توسعه شعب، توسعه زيرساختها و بانكداري الكترونيك است درصدد امضاي اين تفاهم نامه بر آمديم.
پيشرو با برشماري مشاركت كاركنان اين بانك در برخي از طرحهاي بازسازي حرمهاي ائمه معصوم يادآور شد: از آنجاكه همكاران ما پيش از اين در ساخت دربهاي حرم مطهر امامين جوادين ع و تامين روشنايي‌هاي حرم امام حسين(ع) مشاركت كرده بودند ادامه اين همكاريها در قالب‌هاي ديگر نيز توسط كارشناسان دو طرف بررسي شد و به تفاهم نامه حاضر رسيد.
در پايان اين مراسم نيز تفاهم نامه همكاري به امضاء طرفين رسيده و مبادله شد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
بابا تو رو خدا پای این بانکا رو به عتبات و بازسازی حرم آقا باز نکنید ....
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین