عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
تا می توانید به همسران خود دروغ بگوئید. هر چه بیشتر دروغ بگوئید بهتر است. اگر دیدید همسرتان ناله می کند و یا قُر می زند، با یک دروغ دهان او را ببندید. مثلا به او قول بدهید که فلان چیز را برایت می خرم!

عقیق:اخیرا کلیپی از اظهارات عالم ربانی، مرحوم حضرت آیت الله شیخ "احمد مجهتدی تهرانی" استاد سرشناس اخلاق شهر تهران، تولید و از طریق ایمیل و نرم افزارهای تلفن همراه در حال انتشار و رد و بدل شدن میان افراد است.
بررسی های انجام شده توسط خبرنگار ما نشان می دهد که متأسفانه در این کیلیپ، اظهارات این استاد اخلاق تقطیع شده و به اصطلاح قبل و بعد آن حذف شده تا علیه او مورد استفاده قرار گیرد.
در بخشی از این کیلیپ ساختگی، حضرت آیت الله مجتهدی خطاب به مردان می گوید: تا می توانید به همسران خود دروغ بگوئید. هر چه بیشتر دروغ بگوئید بهتر است. اگر دیدید همسرتان ناله می کند و یا غر می زند، با یک دروغ دهان او را ببندید. مثلا به او قول بدهید که فلان چیز را برایت می خرم!
این عالم ربانی در ادامه این کیلیپ گفته: اگر همسرتان از شما درخواستی کرد، نه نگوئید، بلکه به دروغ هم که شده به او قول بدهید که برایش این کار را خواهید کرد. باید به همسرتان دروغ بگوئید!
بررسی های انجام شده نشان می دهد که حضرت آیت الله مجتهدی قبل از این جملات، در حال بیان کردن ماجرای دیگری بودند و بعد از این جملات نیز واقعیت امر و ماجرا را شرح می دهند اما متأسفانه سازندگان این کیلیپ که بدون شک هدفشان تخریب روحانیت به طور کلی و این استاد اخلاق به طور خاص، بوده سخنان ایشان را به طور کامل پخش نکرده اند بلکه قبل و بعد اظهاراتش را قطع کرده اند.
گفتنی است، دروغ گفتن از گناهان کبیره محسوب می شود و فرد دروغ گو نزد خداوند متعال منفور است.


منبع:شیعه آنلاین

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
بله حقیر این سخنرانی رو هم قبلا کاملش رو گوش دادم,و هم اخیرا این کلیپ جدید رو.
خیلی بی شرمانه کات کردن سخنرانی رو.
نور به قبره آقا مجتهدی بباره.
رو دستش نباشه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین